sobota, 29 października 2011

Mam i ja!!!!

W dniu wczorajszym listonosz zostawił w mojej skrzynce awizo, które sobotniego poranka Tata wymienił na wielgachną kopertę od właścicielki bloga Taki jest świat, Kasi:


To co znalazłam w środku pobiło moje wszelkie wyobrażenia. Kasiu zdajesz sobie sprawę z tego, że przegięłaś? Swoją paczuszką sprawiłaś mi wiele radości i jestem niemalże pewna, że spędzę z tymi lekturami czas, którego nie zapomnę do końca życia. Dokładnie trafiłaś w mój gust i już nie mogę doczekać się kolejnej wymianki. Zdjęcie oczywiście, jak zawsze jest kiepskiej jakości, dlatego pozwolę sobie umieścić listę powieści, którymi mnie obdarowałaś:

1. "Wszystkiego najlepszego" Izabela Szolc
2. "Jak niechcący spowodowałem upadek światowego koncernu" Harosław Jaszek
3. "Lodowa pułapka" Kitty Sewell
4. "Moja żona wiedźma" Andrzej Bielanin
5. "Amok" David Moody

Dziękuję Ci jeszcze raz z czystego serca, a gdy znajdę Cię w sobotę w Krakowie, to jeszcze osobiście wyściskam. Nie muszę chyba wspominać, że Twoje niespodzianka sprawiła również radość moim domownikom, którzy w sposób ekspresowy rozdzielili między siebie słodkości? Nie było nawet mowy żebym dopchała się nich zbyt wcześnie!!! Pozdrawiam Ola

8 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie "Lodowa pułapka",ale inne zresztą też;)
    Miłego czytania!;*
    Zapraszam na mój blog z recenzjami książek!;) {centerbook.blog.onet.pl}

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę, że przesyłka się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no, no - poprzeczka wędruje coraz wyżej - świetna paka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 3 i 4 bardzo mnie zainteresowały :D Jestem bardzo ciekawa jakie są :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna przesyłka.

    OdpowiedzUsuń