czwartek, 17 listopada 2011

Agnesto - wysyłka

Chciałam ślicznie podziękować Agnesto za wspaniałą przesyłkę. Paczuszka dotarła już jakiś czas temu, jednak postanowiłam wstrzymać się z informacją do momentu przeczytania książki, którą zostałam obdarowana.
Agusiu muszę powiedzieć, że z książką trafiłaś idealnie. Bardzo jestem z niej zadowolona.

A oto rzeczy, które dostałam od Agi: (niestety nie mam możliwości zamieszczenia zdjęcia)
* książka "Gdy nadejdzie czas"
* przepiękna karteczka z zabytkami Końskie i okolicy
* wspaniała zakładka ze św. Mikołajem
* słodycze, herbatki, ciasteczka i inne

Bardzo serdecznie dziękuję. To kiedy kolejna wymiana?

1 komentarz:

  1. Droga Delfino!
    Kamień spadł mi z serca... a nawet dwa...
    Jeden - bo już zaczęłam się bać, że coś się stało z przesyłką, wysłałam ją dość dawno, a tu żadnego śladu... aż do dziś! ;-)
    Drugi- zastanawiałam się, czy książka Ci się spodoba oraz czy nie rozklei się po drodze ten Mikołaj, wykonanie takie sobie, ale nie mam zdolności do takich prac artystycznych.
    Cieszę się bardzo, że ta skromna paczuszka przypadła Ci do gustu.
    To był mój debiut wymiankowy.
    Pozdrawiam gorąco!
    PS. Zdjęcie mogę podesłać- robiłam je zgodnie z wymogami wymiany "do okazania"

    OdpowiedzUsuń