piątek, 25 listopada 2011

Bardzo tajemnicza przesyłka:)

Wczoraj dotarła do mnie wymiankowa przesyłka od... No właśnie, nie bardzo wiem od kogo, bo pomimo usilnych poszukiwań nie znalazłam nigdzie nicku nadawcy, a prawdziwe personalia nic mi niestety nie mówią;(
I oczywiście nie będę tu czyimiś danymi osobowymi szastać.
Tajemnicza nadawczyni przysłała mi dwie książki (uczciwie powiem, że na widok "Dawnej Polski w anegdocie" aż usiadłam - zdarzyło mi się mieć to wydawnictwo w rękach dawno temu, nawet chciałam kupić, ale to z cudem graniczyło a teraz mam i nikomu nie oddam), słodycze, herbatki, cudną zakładkę z piórkami i jeszcze kilka drobiazgów za które serdecznie dziękuję:)
Piotruś oczywiście zaopiekował się słodyczami i portfelikiem w kształcie psiej główki. Na nic się zdały tłumaczenia, że to raczej damski drobiazg jest...

Poniżej zdjęcie cudów z paczki za które jeszcze raz dziękuję tajemniczej ofiarodawczyni:)
Serdecznie dziękuję również Sabince i Lenie za organizację wymianki. Przy okazji informuję, że moja paczka już niemal gotowa (czeka tylko na zakładkę) i po niedzieli wyruszy w podróż.


8 komentarzy:

  1. Wg mnie to Magia Słowa Pisanego :):):)

    Fajna paczusia, w ogóle wymiana bardzo staranna i udana myślę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O zdecydowanie:)
    Za samą "Dawną Polskę..." powinnam Ją chwalić po wszystkich odpustach;D

    OdpowiedzUsuń
  3. przesyłeczka cudna :) A ja mam propo na kolejną, może tak pomyśleć już o Walentynkach i zrobić Wymiankę z Miłością w tle...

    OdpowiedzUsuń
  4. a to ja sprawiłam Ci tę niespodziankę. Bardzo się cieszę, że się spodobała, ale to nie wszystko mam dla Ciebie jeszcze jedną niespodziankę, bo zapomniałam kilku rzeczy dorzucić. Jestem zdziwiona, że tak szybko doszła. Poza tym tak pomyślałam, że skoro jesteś nauczycielką taka książka Tobie się przyda, a u mnie by się tylko kurzyła. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. cieszę się Sabinko że się podoba i czekam na początek akcji :)

    OdpowiedzUsuń