piątek, 2 grudnia 2011

Przesyłka od Anetki .

Przesyłka dotarła i do mnie .
Aneta z blogu Paciaciakowo.blogspot.com sprawiła mi wiele radości.
Otrzymałam świetnie wybrane książki i całe mnóstwo prezentów.





Zakładki , kartki świąteczne, serwetkę , perfumki, karty z Kubusiem Puchatkiem
dla młodszej córki , gwiazdki, pyszną kawę rozpuszczalną Irish whisky , herbatkę
owocową Ogród babuni ( moja ulubiona ),pięknie wykonaną kartkę ,słodkości.
Moja Ola stwierdziła, że chyba byłam bardzo grzeczna , bo do mnie pierwszej zawitał Mikołaj.
A potem popędziła pisać list do tego starszego pana z siwą brodą .

Na " Kobietę bez twarzy" miałam wielką ochotę
( skąd wiedziałaś ? ) , a powieści Nory Roberts zawsze czytam z przyjemnością.
" Słodycz zemsty" chętnie przeczytam , bo nic tak nie relaksuje po pracy jak romans historyczny. :-)

Anetka , jak pisze starała się trafić w mój gust i rzeczywiście jej się to udało.
Dziekuję . Uściski na dobranoc dla Emilki.

Sabince i Lenie dziękuję za trud włożony w organizacje wymianki.

Pozdrawiam serdecznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz