wtorek, 22 listopada 2011

Przesyłka od Kasi (myartpasion)


Dopiero teraz znalazłam chwilkę na dodanie zdjęć (niestety zdjęcia pięknych zakładek nie wyszły tak jak powinny :( ). Chciałam z tego miejsca z całego serca podziękować Kasi myartpasion, która również jak ja, jest z Gliwic :) Za wspaniałą przesyłkę - 3 bardzo ciekawe książki, których jeszcze nie czytałam, pachnące świeczki (uwielbiam takie), śliczną świeczkę świąteczną!, śliczne kolczyki i spinkę, pocztówkę z Naszego miasta, kawki, pistacje (zjadłam już :D), herbatkę i batona :)) A oto parę zdjęć.


3 komentarze:

  1. Przecudne te kolczyki!!! I zakładki - piękne! Szkoda, że nie mogę dojrzeć tytułów książek - ta z motylkami mnie interesuje. Wszystko motylkowe mnie ciekawi;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. booziu, ja też jestem z Gliwic :) jaki ten świat mały dziewczyny....

    OdpowiedzUsuń